A kép forrása: P1race
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Gregorio Lavilla, a Superbike-világbajnokság ügyvezető igazgatója leszögezte, hogy nem tervezik a sorozat motorjainak mesterséges gyengítését.
Gregorio Lavilla, a Superbike-világbajnokság ügyvezető igazgatója kijelentette, hogy nem tervezik a motorok mesterséges gyengítését a sorozatban. A MotoGP-gépek esetében 2027-től 850 köbcentis motorblokkokat terveznek bevezetni környezeti és biztonsági okokból. A Superbike-világbajnokság esetében a sebességnövekedés miatt sem terveznek változtatást a motorok erősségében vagy a formátumban. A környezetbarát tényezők figyelembevételével a sorozatokban lépésről lépésre haladnak az előrelépés felé. Gregorio Lavilla megjegyezte, hogy mindaddig, amíg a sorozatgyártott motorok ezeket a versenyeken használják, addig nem lesz szükség gyengébb motorok bevezetésére.